Pogoji poslovanja

Alojz Čerin, s.p.
Miklošičeva 1a, 1230 Domžale
 031 590 507
Davčna številka: si 55942628

Matična številka:  1964089

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine LADIES so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino LADIES upravlja Alojz Čerin s.p., v nadaljevanju "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član in s tem pridobi pravico do nakupa. Obenem pa z registracijo izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine

POVZETEK ZAKONODAJE

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba ažurira in spreminja.

CENE

Vse cene so navedene v EUR in  vključujejo DDV. Alojz Čerin, s.p. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko obvestilo o potrjenem naročilu in predračun). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Akcijske cene se določajo sproti in veljajo v določenem časovnem terminu, oziroma do razprodaje zalog.

NAČIN PLAČILA

Podjetje deluje le na področju republike Slovenije kjer omogoča plačilo po povzetju, predračunu na TRR. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Prav tako kupec prejme izvod v tiskani obliki skupaj s poslanim paketom.

STROŠKI POŠILJANJA

Strošek pošiljanja je enoten in znaša 3,50€, pri plačilu po povzetju in 2,30€, če je plačilo na predračun. Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
- V teku akcije, katera izrecno poudarja brezplačno poštnino
- Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno)

NAROČILO BLAGA

Naročilo je možno preko v spletni trgovini, email-u, telefonu. V primeru da si premislite nam to čimprej sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju Alojz Čerin, s.p.

POSTOPEK NAROČILA OZ. NAKUPA

Naročilo lahko oddate tudi kot gost in registracija ni obvezna. Kupec izbere artikel, ga doda v košarico nato gre v košarico (preko gumba pregled košarice) ali pa preko klika na košarico zgoraj na desni strani. Nato lahko še enkrat popravi količino ali odstrani določen artikel klikne gumb naprej določi način plačila in vnese podatke za dostavo. Po potrebi lahko dodate tudi kak komentar. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb potrdi naročilo. Po oddanem naročilu kupec prejme email, s predračunom. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

PREKLIC NAROČILA

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefon. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca.

DOBAVA BLAGA

Vsi izdelki so na zalogi. V primeru, da se zgodi, da je izdelek, ki si ga želite, razprodan, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in skupaj bomo poiskali drugo možno rešitev. Vsa naročila, ki bodo oddana na delovni dan, bodo na vaš naslov dostavljena v petih delovnih dneh. Poleg blaga kupec prejme račun, ki velja kot garancijski list. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije.

VRAČILO KUPNINE

Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 10 dneh po prejemu artiklov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 15-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email, telefon da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino), v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak nepravilno vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljena možnost in način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Alojz Čerin, s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Želimo vam veliko uspešnih nakupov.

0
    0
    [German] Your Cart
    [German] Your cart is empty[German] Return to Shop